Резултати

еНаука >  Резултати >  Influence of socio-cultural environment on marketing activities - in islamic countries
Назив: Influence of socio-cultural environment on marketing activities - in islamic countries
Аутори: Milica Đokić  ; Janjić, Ivana V.  
Година: 2019
Публикација: EMAN 2019 – Economics&Managment: How to cope with disrupted times
Издавач: Association of Economists and Managers of the Balkans, Belgrade, Serbia; Faculty of Management Koper, Slovenia; Doba Business School - Maribor, Slovenia; Integrated Business Faculty - Skopje, Macedonia; Faculty of Management - Zajecar, Serbia, Ljubljana
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-80194-17-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 263-269
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/356217
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.