Резултати

еНаука >  Резултати >  Методички приступ историјској бајци у разредној настави
Назив: Методички приступ историјској бајци у разредној настави
Остали називи: Methodological approach to historical fairy tale in younger grades of primary school
Аутори: Ivković, Magdalena M.
Ментор: Jovanović, Aleksandar
Остала ауторства: Mrkalj, Zona; Cvetanović, Zorica; Opačić, Zorana  ; Janićijević, Valerija
Година: 2017
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
VBS COBISS: 2048703355
URI: http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5711
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9366
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:17466/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/357305
Пројекат: Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца