Резултати

еНаука >  Резултати >  The influence of the servicescape on the relationship with customers
Назив: The influence of the servicescape on the relationship with customers
Аутори: Marina Bradić; Nataša Radojčić; RAKIĆ, SLAVKO V.  ; MEDVECKI, DARIJA V.  ; SIMEUNOVIĆ, NENAD V.  
Година: 2018
Публикација: 23. skup Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu "Digitalna transformacija poslovanja"
Издавач: Ekonomski fakultet u Subotici i Institut ekonomskih nauka, Beograd, Subotica
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7233-372-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 415-421
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/359089
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.