Резултати

еНаука >  Резултати >  Sustainable marketing management as a relationship between sustanable production and consumption
Назив: Sustainable marketing management as a relationship between sustanable production and consumption
Аутори: Riznić, Dejan  ; Manić, Momčilo; Rajić, Tamara  
Година: 2014
Публикација: International scientific conference "Sustanaible Economy and the Environment"
Издавач: Naučno-stručno društvo za zaštitu životne sredine Srbije, Beograd, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-89061-05-5 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1 str. 231-233
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/361202
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.