Резултати

еНаука >  Резултати >  Linking Service Quality and Satisfaction to Behavioural Intentions in Higher Education Setting
Назив: Linking Service Quality and Satisfaction to Behavioural Intentions in Higher Education Setting
Аутори: Dado Jaroslav; Taborecka-Petrovicova Janka; Riznić, Dejan  ; Rajić, Tamara  
Година: 2013
Публикација: EKONOMICKY CASOPIS
ISSN: 0013-3035 Ekonomicky Casopis Претражи идентификатор
Издавач: The Institute of Economic Research, Slovak Academy of Sciences
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 61 br. 6 str. 578-596
WoS-ID: 000324602300003
URI: http://ekonom.sav.sk/en/casopis/rocnik/6-2013
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/362117
URL: http://ekonom.sav.sk/en/casopis/rocnik/6-2013
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Међународни часопис категорије M23

5
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.