Резултати

еНаука >  Резултати >  Integralni marketing plan u funkciji brendiranja poljoprivrednih proizvoda u lokalnoj zajednici
Назив: Integralni marketing plan u funkciji brendiranja poljoprivrednih proizvoda u lokalnoj zajednici
Аутори: Popović-Vranješ, Anka ; Tomaš, Mirela  ; Kosanović, Nada  ; Jelić, Vojislav  
Година: 2011
Публикација: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Издавач: Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 58 br. I str. 141-148
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/362118
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.