Резултати

еНаука >  Резултати >  Kako nastavnici opažaju svoje inicijalno obrazovanje - na koji način su sticali znanja i razvijali kompetencije
Назив: Kako nastavnici opažaju svoje inicijalno obrazovanje - na koji način su sticali znanja i razvijali kompetencije
How teachers perceive their initial training: How they acquired knowledge and developed competencies
Аутори: Rajović, Vera; Radulović, Lidija R.  
Година: 2007
Публикација: Nastava i vaspitanje
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор
Издавач: Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 56 br. 4 str. 413-434
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/165033740#izum.si
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/634
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/362360
Пројекат: Obrazovanje i učenje - pretpostavke evropskih integracija (RS-149015)
Psihološki problemi u kontekstu društvenih promena (RS-149018)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца