Резултати

еНаука >  Резултати >  Konceptualizacija i istraživanje profesionalnog razvoja nastavnika
Назив: Konceptualizacija i istraživanje profesionalnog razvoja nastavnika
Аутори: Vujisić-Živković, Nataša  ; Vranješević, Jelena  
Година: 2019
Публикација: Inovacije u nastavi
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 32 br. 3 str. 13-23
DOI: 10.5937/inovacije1903013V
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/36215049#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/362490
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2731
Пројекат: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца