Резултати

еНаука >  Резултати >  Effects of bunding non-complementary products – communication perspective
Назив: Effects of bunding non-complementary products – communication perspective
Аутори: Aćimović V; Cicvarić Kostić, Slavica M.  ; Vlastelica, Tamara  
Година: 2016
Публикација: SYMORG 2016 “Reshaping the Future through Sustainable Business Development and Entrepreneurship”
Издавач: Fakultet organizacionih nauka, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7680-326-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 146-150
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/363117
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.