Резултати

еНаука >  Резултати >  Lateralni marketing kao izvor kreativnosti i inovacija
Назив: Lateralni marketing kao izvor kreativnosti i inovacija
Аутори: Leković, Ksenija  ; Mesaroš I
Година: 2010
Публикација: XV INTERNACIONALNI NAUČNI SKUP STRATEGIJSKI MENADŽMENT I SISTEMI PODRŠKE ODLUČIVANJU U STRATEGIJSKOM MENADŽMENTU SM2010
Издавач: Ekonomski fakultet u Subotici, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7233-254-4 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1 str. 1-10
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/364546
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.