Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer satisfaction and ISO 9001 improvement requirements in the supply chain
Назив: Customer satisfaction and ISO 9001 improvement requirements in the supply chain
Аутори: Tomic, Branislav; Spasojević-Brkić, Vesna  
Година: 2019
Публикација: TQM Journal
ISSN: 1754-2731 TQM Journal (United Kingdom) Претражи идентификатор
Издавач: Emerald Group Holdings Ltd.
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 31 br. 2 str. 222-238
DOI: 10.1108/tqm-07-2017-0072
Scopus-ID: 2-s2.0-85058849935
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/365312
https://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/3215
Пројекат: Развој стохастичког модела утврђивања елемената времена рада производног циклуса и њихова оптимизација за серијску производњу у металопрерађивачкој индустрији и у процесима рециклаже
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

25
SCOPUSTM
16
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.