Резултати

еНаука >  Резултати >  The effects of wholesale market non-existence in Serbian marketing channels
Назив: The effects of wholesale market non-existence in Serbian marketing channels
Аутори: Lovreta, Stipe ; Aćimović, Slobodan  ; Mijušković, Veljko  
Година: 2012
Публикација: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies
Издавач: Beograd : Centar za izdavačku delatnost Ekonomskaog fakulteta = Belgrade : Faculty of Economics of the University of Belgrade - Publishing Centre
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-403-1240-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 133-139
VBS COBISS: 44652815
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/44652815#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/365490
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.