Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer Co-creation and New Economic Sociology
Назив: Customer Co-creation and New Economic Sociology
Аутори: Freund Robert; ANIŠIĆ, ZORAN  ; DEMKO-RIHTER, JELENA S.  ; Jovanović Dolores
Година: 2012
Публикација: Proceedings of the 5th International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development (ICEIRD 2012)
Издавач: St. Kliment Ohridski University, Sofia, Bulgaria, Bugarska
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-954-07-3346-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 281-286
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/366802
URL: http://www.seerc.org/new/index.php/component/entities/?view=event&layout=details&id=150
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.