Резултати

еНаука >  Резултати >  Measuring customer satisfaction in the hospitality industry: an empirical study of the hotels in the capital cities of Europe
Назив: Measuring customer satisfaction in the hospitality industry: an empirical study of the hotels in the capital cities of Europe
Аутори: Radojević, Tijana  ; Stanišić, Nemanja  ; Stanić, Nenad; Šarac, Marko  
Година: 2014
Публикација: SINTEZA - Singidunum University International conference
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 788-795
DOI: 10.15308/sinteza-2014-788-795
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/2509
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/372499
URL: http://portal.sinteza.singidunum.ac.rs/paper/71
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

5
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.