Резултати

еНаука >  Резултати >  Sentiment analiza podataka o potrošačima
Назив: Sentiment analiza podataka o potrošačima
Аутори: Bošnjak, Zita R.  
Година: 2018
Публикација: XXIII Internacionalni naučni skup Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu SM2018.
Издавач: Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet u Subotici, Subotica, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7233-372-5 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/376515
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.