Резултати

еНаука >  Резултати >  VIRALNOST KAO MEDIJSKI, DRUŠTVENI I MARKETINŠKI FENOMEN
Назив VIRALNOST KAO MEDIJSKI, DRUŠTVENI I MARKETINŠKI FENOMEN
Аутори: Vidaković, Mira 
Година: 2014
Публикација: Digitalne medijske tehnologije i društveno-obrazovne promene 4
Издавач: Filozofski fakultet, Novi Sad
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6065-308-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 395-405
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/377644
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.