Резултати

еНаука >  Резултати >  UTICAJ MEDIJA NA STAVOVE - POTROŠAČA U PROCESU KUPOVINE - PREHRAMBENIH PROIZVODA
Назив: UTICAJ MEDIJA NA STAVOVE - POTROŠAČA U PROCESU KUPOVINE - PREHRAMBENIH PROIZVODA
Аутори: Branislav Vlahović; Mutavdžić, Beba S.  ; Užar, Dubravka P.  ; Tekić, Dragana D.  
Година: 2020
Публикација: Agroekonomika
ISSN: 0350-5928 Agroekonomika Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 87 str. 49-64
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/382176
URL: https://agroekonomika.rs/images/Brojevi/ae87/Agroekonomika_87.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.