Резултати

еНаука >  Резултати >  Primena ekološkog marketinga u cilju povećanja kvaliteta životne sredine
Назив: Primena ekološkog marketinga u cilju povećanja kvaliteta životne sredine
Аутори: Ratković, Milijanka  ; D. Milacic; G. Grubić
Година: 2011
Публикација: Proceeding, Turizam i ruralni razvoj, savremene tendencije, problemi i mogućnosti razvoja, tematski zbornik
Издавач: Trebinje, Sajamski grad, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 1 br. 1 str. 478-485
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/383070
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.