Резултати

еНаука >  Резултати >  Društvene mreže kao deo digitalnog marketinga visokoškolske institucije
Назив: Društvene mreže kao deo digitalnog marketinga visokoškolske institucije
Аутори: Miljković, Jovan  ; Grozdić, Vukašin B.  
Година: 2021
Публикација: Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju [Elektronski izvor] : zbornik radova / Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga, 15. maj 2021
Издавач: Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 227-231
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3550
http://147.91.75.9/manage/shares/Quality_of_education/Susreti_pedagoga%20_IPA.pdf
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/385922
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/38349577#izum.si
URL: http://147.91.75.9/manage/shares/Quality_of_education/Susreti_pedagoga%20_IPA.pdf
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца