Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of digital marketing in promotion of wine fromap Kosovo and Metohija
Назив: The role of digital marketing in promotion of wine fromap Kosovo and Metohija
Аутори: Denić, Nebojša  ; Radević, Borislav; Siljković, Boris
Година: 2018
Публикација: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 65 br. 3 str. 1071-1083
DOI: 10.5937/ekopolj1803071d
WoS-ID: 000446406100013
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/396070
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

1
OpenCitations
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.