Резултати

еНаука >  Резултати >  Planning marketing comunnication instrument as a prioritor of effectivness for tourism (tourist) destinations
Назив: Planning marketing comunnication instrument as a prioritor of effectivness for tourism (tourist) destinations
Аутори: Langović Milićević, Ana M.  ; Kostić-Stanković, Milica  
Уредници: Cvijanović, Drago  
Година: 2019
Публикација: Thematic proceedings of the IV International Scientific Conference "Tourism in Function of Development of the Republic of Serbia - Tourism as a Generator of Employment", Vrnjačka Banja
Издавач: Vrnjačka Banja : University of Kragujevac - Faculty of Hotel Management and Tourism
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-89949-39-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 100-117
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/15626
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/400698
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.