Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing activities of tourism organizations in affirmation of the museum offer
Назив: Marketing activities of tourism organizations in affirmation of the museum offer
Аутори: S. Medić; Pivac, Tatjana  ; N. Pavlović
Година: 2014
Публикација: Regional conference of national committees of ICOM, Regional conference of national committees of ICOM, Zlatibor, Srbija, 2014, 8.9.-10.9.2014.
Издавач: National committees of ICOM, Serbia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-889 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 24-24
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=93241&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/400762
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.