Резултати

еНаука >  Резултати >  An application of artificial intelligence for detecting emotions in neuromarketing
Назив: An application of artificial intelligence for detecting emotions in neuromarketing
Аутори Filip Filipović; Despotović-Zrakić, Marijana S.  ; Radenković, Božidar Lj.  ; Branislav Jovanić
Година: 2019
Публикација: 2019 International Conference on Artificial Intelligence: Applications and Innovations (Ic-Aiai 2019)
Издавач: IEEE Computer Soc, Los Alamitos
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 49-53
DOI: 10.1109/IC-AIAI48757.2019.00016
WoS-ID: 000548532600010
Scopus-ID: 2-s2.0-85081601360
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/401923
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1895
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

6
SCOPUSTM
3
OpenCitations
6
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.