Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of destination management companies (DMC) on improving competitiveness of Serbia as tourism destination
Назив: The role of destination management companies (DMC) on improving competitiveness of Serbia as tourism destination
Аутори: Spasić, Vesna; Pavlović, Danijel 
Година: 2015
Публикација: SITCON 2015 Singidunum International Tourism Conference, Belgrade,
Издавач: Univerzitet Singidunum, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 23-28
DOI: 10.15308/sitcon-2015-23-28
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/404403
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/3312
URL: https://portal.sitcon.singidunum.ac.rs/paper/4
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.