Резултати
еНаука >
Резултати >
Fronetički istraživački pristup u obrazovanju za liderstvo i primer Georga Keršenštajnera
Назив: | Fronetički istraživački pristup u obrazovanju za liderstvo i primer Georga Keršenštajnera | Аутори: | Ilić rajković, Aleksandra ; Miljković, Jovan | Година: | 2015 | Публикација: | Naučna konferencija 'Pedagoška istraživanja i školska praksa' (18 : 2015 : Beograd). - Izazovi i dileme profesionalnog razvoja nastavnika i lidera u obrazovanju. - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja : Zavod za unapređivanje obrazovanja | Тип резултата: | Конференцијски рад | VBS COBISS: | 47816975 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/406435 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/47816975#izum.si |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.