Резултати

еНаука >  Резултати >  Fronetički istraživački pristup u obrazovanju za liderstvo i primer Georga Keršenštajnera
Назив: Fronetički istraživački pristup u obrazovanju za liderstvo i primer Georga Keršenštajnera
Аутори: Ilić rajković, Aleksandra  ; Miljković, Jovan  
Година: 2015
Публикација: Naučna konferencija 'Pedagoška istraživanja i školska praksa' (18 : 2015 : Beograd). - Izazovi i dileme profesionalnog razvoja nastavnika i lidera u obrazovanju. - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja : Zavod za unapređivanje obrazovanja
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 47816975
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/406435
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/47816975#izum.si
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.