Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of social networks in the use of marketing in Serbia
Назив: The role of social networks in the use of marketing in Serbia
Аутори: Kostić, Duško; Cvejić R; Babić V
Година: 2015
Публикација: Proceedings - 5th International Conference "Economics and Management based on New Technologies" - EMoNT 2015, Vrnjačka Banja, 18-21 June 2015
Издавач: Vrnjačka Banja : Scientific and Technical Center for Intellectual Property SaTCIP
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6075-055-8 Претражи идентификатор
Колација: vol. 2015 br. 5 str. 295-300-300
VBS COBISS: 512362397
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512362397#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/408469
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.