Резултати

еНаука >  Резултати >  Social responsibility in marketing of the food industry and its distributors
Назив: Social responsibility in marketing of the food industry and its distributors
Аутори: Vujović, Tanja  ; Vujović, Sonja  ; Pavlović, Miloš  
Година: 2017
Публикација: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 64 br. 3 str. 1277-1295
DOI: 10.5937/ekopolj1703277v
WoS-ID: 000425048400027
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/408471
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.