Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Impact of leadership competencies development on performance results of marketing managers
Naziv: Impact of leadership competencies development on performance results of marketing managers
Autori: Nikolić, Milan  ; Strukan, Edin; Sefić, Senad
Godina: 2014
Publikacija: IV International Symposium Engineering Management and Competitiveness (EMC 2014), Zrenjanin
Izdavač: University of Novi Sad, Technical faculty “Mihajlo Pupin” in Zrenjanin, 23000 Zrenjanin, Đure Đakovića bb, Republic of Serbia., Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7083-758-4 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 4 br. 1 str. 186-192
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/408875
URL: http://www.tfzr.uns.ac.rs/emc/proceedings/emc2014proceedings.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.