Резултати

еНаука >  Резултати >  RELATIONSHIP BETWEEN BRAND VALUE AND CUSTOMER SATISFACTION - THE EMPIRICAL VERIFICATION OF THE 'SONY' BRAND
Назив: RELATIONSHIP BETWEEN BRAND VALUE AND CUSTOMER SATISFACTION - THE EMPIRICAL VERIFICATION OF THE 'SONY' BRAND
Аутори: Barac, Nada K. ; Milovanović, Goran  ; Marija Milojić
Година: 2015
Публикација: 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ″ECONOMICS AND MANAGEMENT - BASED ON NEW TECHNOLOGIES″ EMoNT 2015 PROCEEDINGS, Editor: Predrag V. Dašić Vrnjačka Banja, Serbia.
Издавач: SaTCIP Ltd., Vrnjačka Banja,Srbija, SaTCIP Ltd., Vrnjačka Banja,Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6075-055-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 145-154
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/409094
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.