Резултати

еНаука >  Резултати >  One approach towards defining appropriate customer profile
Назив: One approach towards defining appropriate customer profile
Аутори: Firstner (Fürstner) Igor; ANIŠIĆ, ZORAN  
Година: 2010
Публикација: Proceedings of the 4th International Conference on Mass Customization and Personalization in Central Europe (MCP-CE 2010)
Издавач: University of Novi Sad - Faculty of Technical Sciences, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7892-277-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 57-64
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/411021
URL: http://www.mcp-ce.org/images/proceedings/2010/furstner-anisic.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.