Резултати

еНаука >  Резултати >  Destination Marketing - Analyses of Event Management Effects on the Reputation
Назив: Destination Marketing - Analyses of Event Management Effects on the Reputation
Аутори: Kostić-Stanković, Milica  ; Filipović V; V. Milutinović
Година: 2012
Публикација: 1st Electronic International Interdisciplinary Conference (EIIC 2012)
ISSN: 1338-7871 Претражи идентификатор
Издавач: Matematički fakultet Univerziteta u Beogradu, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 161-169
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/416657
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.