Резултати

еНаука >  Резултати >  SRPSKI JEZIK KAO NEMATERNJI U PLURILINGVALNOM DISKURSU - METODIČKI PRISTUP LIRSKOJ PESMI U RADU SA TALENTOVANIM UČENICIMA
Назив: SRPSKI JEZIK KAO NEMATERNJI U PLURILINGVALNOM DISKURSU - METODIČKI PRISTUP LIRSKOJ PESMI U RADU SA TALENTOVANIM UČENICIMA
Аутори: Francišković, Dragana  
Година: 2011
Публикација: A tehetséges tanulókkal való munka módszertana [Elektronski izvor] = Metodika rada s talentovanim učenicima = The methodology of working with talented pupils : az Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kara V. nemzetközi tudományos konferenciája előadásai, (Szabadka, 2011. november 3-5.)
Издавач: Суботица : Универзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87095-17-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 583-593
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/420341
URL: https://magister.uns.ac.rs/files/kiadvanyok/konf_tehetseg/A_tehetseges_tanulokkal_valo_mun.pdf
https://magister.uns.ac.rs/-2011--metodika-rada-s-talentovanim-ucenicima/publikacija/197/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.