Резултати

еНаука >  Резултати >  STANDARDIZACIJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA
Назив: STANDARDIZACIJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA
Аутори: Ilić, Dragan S.  ; Brkanlić, Sandra D.  ; Ožegović, Lazar; Vučurević, Tatjana N.
Година: 2013
Публикација: Book of proceedings of 9th International May Concefernce on Starategic Management
Издавач: Technical Faculty in Bor, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6305-006-8 Претражи идентификатор
Колација: vol. 9 br. 9 str. 751-760
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/420428
URL: http://media.sjm06.com/2012/11/Book-of-proceedings_IMKSM20133.pdf
https://www.researchgate.net/profile/Aleksandra_Fedajev/publication/306097433_STRATEGIC_MANAGEMENT_CONCEPT_AND_MARKET_RESTRUCTURING_AS_A_RESPONSE_TO_CHALLENGES_DURING_THE_GLOBAL_CRISIS/links/57b06ca808aeb2cf17c4713a/STRATEGIC-MANAGEMENT-CONCEPT-AND-MARKET-RESTRUCTURING-AS-A-RESPONSE-TO-CHALLENGES-DU
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.