Резултати

еНаука >  Резултати >  The Impact of Multichannel Approach on Mobile Commerce Development in the Republic of Serbia
Назив: The Impact of Multichannel Approach on Mobile Commerce Development in the Republic of Serbia
Аутори: Končar, Jelena  ; Leković, Sonja  
Година: 2015
Публикација: ICCMI London 2015 3rd International Conference on Contemporary Marketing Issues – Conference Proceedings
Издавач: Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki (ATEI) - Greece; Kingston University London, Kingston Business School - UK, United Kingdom
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-960-287-140-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 361-365
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/420962
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.