Резултати

еНаука >  Резултати >  Elements of the model for customer satisfaction: Serbian economy research
Назив: Elements of the model for customer satisfaction: Serbian economy research
Аутори: Ćoćkalo, Dragan  ; Đorđević, Dejan  ; Sajfert, Zvonko 
Година: 2011
Публикација: Total Quality Management and Business Excellence
ISSN: 1478-3363 Total Quality Management and Business Excellence Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 22 br. 8 str. 807-832
DOI: 10.1080/14783363.2011.597583
WoS-ID: 000299638100002
Scopus-ID: 2-s2.0-80052523239
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/425125
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

14
SCOPUSTM
13
OpenCitations
14
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.