Резултати

еНаука >  Резултати >  Shared Service Centre - Case Study Henkel GmbH
Назив: Shared Service Centre - Case Study Henkel GmbH
Аутори: Barjaktarović, Lidija  ; Stefanović, Nikola  ; Đukanović, Miloš
Година: 2017
Публикација: The book of proceedings FINIZ 2017 - Challenges in Modern Corporate Governance, Singidunum University, Belgrade, 12/01/17
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 18-24
DOI: 10.15308/finiz-2017-18-24
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/425165
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/5521
URL: https://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/42813-shared-service-centre--case-study-henkel-gmbh
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.