Резултати

еНаука >  Резултати >  The effectiveness of sales promotion tools: consumers' perspective
Назив: The effectiveness of sales promotion tools: consumers' perspective
Аутори: Alimpić, Stefan  
Година: 2014
Публикација: АктуалЬни проблеми економіки = Actual Problems of Economics
ISSN: 1993-6788 Actual Problems of Economics Претражи идентификатор
Издавач: Київ : НаціоналЬна академіâ управліннâ = Kyiv : National Academy of Management
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 162 br. 12 str. 142-151
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/427176
URL: https://eco-science.net/downloads/
https://eco-science.net/?action_skin_change=yes&skin_name=APE_eng#
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Alimpić, Stefan
Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.