Резултати

еНаука >  Резултати >  Branding in Organizations: Promotional Activities in the Branding Process
Назив: Branding in Organizations: Promotional Activities in the Branding Process
Аутори: Brzaković, Aleksandar  ; Vukotić, Svetlana  
Година: 2019
Публикација: "Innovations - development prospects" : international thematic monograph - thematic proceedings / [Fifth International Scientific-Professional Conference] Innovation as an initiator of the development
Издавач: Belgrade: Faculty of Applied Management, Economics and Finance
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-84531-41-6 Претражи идентификатор
Колација: vol. International Thematic Monograph - Thematic Proceedings: Innovation as an Initiator of the Development, “Innovations – Development Prospects” str. 67-85
URI: https://nir.mef.edu.rs/repository/handle/ed4f5262-911a-11ee-852a-b483510689d4
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/427302
URL: https://mef.edu.rs/documents/zbornici_radova/decembar2019-tematski.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.