Резултати

еНаука >  Резултати >  Procena veštine brojanja kod učenika s lakom intelektualnom ometenošću
Назив: Procena veštine brojanja kod učenika s lakom intelektualnom ometenošću
Assessment of student counting skill with light intellectual disability
Аутори: Japundža-Milisavljević, Mirjana  ; Đurić-Zdravković, Aleksandra  ; Milanović-Dobrota, Biljana  
Остала ауторства: Vuković Mile; Odović Gordana
Година: 2018
Публикација: Metode procene u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji: Zbornik radova
Zbornik radova - Nacionalni naučni skup „Metode procene u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji”, Beograd,Srbija, 24. decembar 2018.
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 181-186
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2851
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/427644
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца