Резултати

еНаука >  Резултати >  Значај комуникације у процесу инклузивног образовања
Назив: Значај комуникације у процесу инклузивног образовања
Аутори: Radojević, Tatjana  
Година: 2011
Публикација: Međunarodni tematski zbornik Vaspitanje za humane odnose problemi i perspektive
Издавач: Filozofski fakultet, Niš
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7379-233-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 69-85
VBS COBISS: 1545001471
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/430337
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.