Резултати

еНаука >  Резултати >  SOCIAL MARKETING IN CREATING COMPETITIVE ADVANTAGE OF COMPANIES IN THE REPUBLIC OF SERBIA
Назив SOCIAL MARKETING IN CREATING COMPETITIVE ADVANTAGE OF COMPANIES IN THE REPUBLIC OF SERBIA
Аутори: Grubor, Aleksandar  ; Suzana Salai; Kovač Pečkai Žnideršić, Ružica ; Marić, Dražen  
Година: 2012
Публикација: Advances in Business – Related Scientific research Conference
Издавач: GEA College - Faculty of Entrepreneurship, Italija
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 6-15
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/434580
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.