Резултати

еНаука >  Резултати >  Assumptions quality gifted education: stimulating initiatives teacher
Назив: Assumptions quality gifted education: stimulating initiatives teacher
Аутори: Lalić-Vučetić, Nataša  ; Mirkov, Snežana  
Година: 2013
Публикација: Zbornik rezimea sa Međunarodnog naučnog skupa „Daroviti i kvalitet obrazovanja“
Издавач: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača „Mihailo Palov“, Vršac i University „Aurel Vlaicu”, Arad, Romania, Vršac, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7372-175-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 59-60
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/435913
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.