Резултати

еНаука >  Резултати >  Relevant factors for promotion on-line shopping in Serbia analysis
Назив: Relevant factors for promotion on-line shopping in Serbia analysis
Аутори: Radosav, Dragica  ; Ž. Eremić
Година: 2010
Публикација: Technics Technologies Education Management / TTEM
ISSN: 1986-809X Technics Technologies Education Management / TTEM Претражи идентификатор
Издавач: DRUNPP, Sarajevo
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 5 br. 2 str. 367-377
WoS-ID: 000279483100013
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/436687
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.