Резултати

еНаука >  Резултати >  Analiza drugoročnih implikacija internet marketing plana
Назив: Analiza drugoročnih implikacija internet marketing plana
Аутори: Kocić M; Šapić, Srđan  ; Kijevčanin V
Година: 2013
Публикација: Strategic implications of internet marketing plan, Contemporary issues in economics, business and management
Издавач: Faculty of Economics, University of Kragujevac
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6091-032-2 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 217-227
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/436748
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.