Резултати

еНаука >  Резултати >  Measuring clientsʼ attitudes about banking services quality using the servqual model
Назив: Measuring clientsʼ attitudes about banking services quality using the servqual model
Аутори: Lazarević, Jovana  ; Veselinović, Nevena  
Година: 2019
Публикација: Ekonomske teme
ISSN: 2217-3668 Ekonomske teme Претражи идентификатор
Издавач: Niš : Ekonomski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 57 br. 2 str. 201-217
DOI: 10.2478/ethemes-2019-0012
VBS COBISS: 513942876
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513942876#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/438492
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

4
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.