Резултати

еНаука >  Резултати >  Neuromarketing techniques: The modern method of researching consumer behaviour
Назив: Neuromarketing techniques: The modern method of researching consumer behaviour
Tehnike neuromarketinga - savremeni način istraživanja ponašanja potrošača
Аутори: Vlahović, Branislav  ; Zagorac, Milica; Zarić, Vlade  
Година: 2015
Публикација: Agroekonomika
ISSN: 0350-5928 Agroekonomika Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Novom Sadu - Poljoprivredni fakultet - Departman za ekonomiku poljoprivrede i sociologiju sela, Novi Sad
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 44 br. 65 str. 111-122
URI: http://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/3992
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/305287431#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/444541
URL: http://www.agroekonomika.rs/images/arhiva/Agroekonomika_65.pdf
http://www.agroekonomika.rs/
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.