Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing inovacije kao izvor konkurentske prednosti preduzeća
Назив: Marketing inovacije kao izvor konkurentske prednosti preduzeća
Аутори: Stanković, Ljiljana  ; Đukić, Suzana  ; Popović, Ana 
Година: 2014
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Srpsko udruženje za marketing, Ekonomski fakultet Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 45 br. 4 str. 278-293
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/444788
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.