Резултати

еНаука >  Резултати >  MARKETING KONCEPT MSP – IMPLEMENTACIJA U OKVIRIMA EU
Назив: MARKETING KONCEPT MSP – IMPLEMENTACIJA U OKVIRIMA EU
Аутори: Đokić, Maja; Mitić, Branislav; Panić, Biljana
Година: 2011
Публикација: EMC Review - Časopis za ekonomiju - APEIRON
ISSN: 2232-8823 Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije- Economy and Market Communication Review (Bosnia and Herzegovina) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 1 br. 1
DOI: 10.7251/emc1101089dj
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/446384
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.