Резултати

еНаука >  Резултати >  Costumer Relationship Management in Institutions of Higher Education
Назив: Costumer Relationship Management in Institutions of Higher Education
Аутори: Vesna Rodić Lukić  ; Lukić, Nemanja  ; Jelena Rodić
Година: 2012
Публикација: II International Symposium ENGINEERING MANAGEMENT AND - COMPETITIVENESS (EMC 2012)
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7672-165-8 Претражи идентификатор
Колација: vol. 2 str. 299-303
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/446823
URL: http://www.tfzr.uns.ac.rs/emc/proceedings/emc2012proceedings.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.