Резултати

еНаука >  Резултати >  Elementi marketing miksa kao činioci izbora viskoobrazovne institucije
Назив: Elementi marketing miksa kao činioci izbora viskoobrazovne institucije
Аутори: Miljković, Jovan  ; Jelena Kovačević
Година: 2011
Публикација: Andragoške studije
ISSN: 0354-5415 Andragoške studije Претражи идентификатор
Издавач: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 1 str. 135-156
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/448656
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.